piątek, 24 maja 2013

Prolog "Czas na zmiany..."

~To nic dziwnego, że zdradzili. Ich dusze są jedną całością, która została rozdzielona. Oni po prostu za późno się odnaleźli.~

Niby miałam wszystko...
...rodzinę, przyjaciół, ale nie czułem się...Spełniony.
Ten niedosyt nie pozwalał mi oddychać pełną piersią...
...zawsze tkwiła we mnie pewna pustka, której nie potrafiłem niczym zapełnić.
Wmawiałam sobie, że nic więcej mi nie potrzeba, że to głupie urojenia...
...udawałem przed wszystkimi, że jestem szczęśliwy jednak tak na prawdę.
Dusiłam się w swoim życiu, uczucia, które kiedyś w sobie chowałam wymarły...
...nie było już miejsca na nic. Na rodzinę, przyjaciół, praca nawet przestała się liczyć. Była tylko pustka i wrażenie jakby pętla zaciskała się wokół mojej szyi.
Coraz ciaśniej i ciaśniej, tak bardzo starałam się pozbyć tego uczucia. Nie udawało mi się to, potrzebowałam zmian, czegoś nowego, kogoś kto mnie zrozumie...
...świat zaczął mi się sypać, życie zaczęło się walić. Potrzebowałem czegoś nowego. Kogoś nowego.Raz w życiu chciałem zrobić coś dla siebie nie patrząc na innych. Chciałem poczuć się panem swego losu bez względu na cenę, którą miałbym zapłacić.
Ja zawsze robiłam to na co mam ochotę, brałam to czego chciałam. Czemu i tym razem mam z tego zrezygnować? Nie widzę powodów, wiem, że to będzie złe, ale czy to tak bardzo się liczy, dla mnie nie...
...w tamtej chwili nic się nie liczyło. Chciałem zaczerpnąć oddechu. Znowu poczuć, że żyję.
I stało się...
Zdradziłem.
Zdradziłam.

_________________
_______________________


Witamy...

Wampirek: Prolog powstał w godzinę, ale wiecie? Ja i Miśka jesteśmy z siebie cholernie dumne, bo on jest ZAJEBISTY, wiem, my jesteśmy skromne.
Lady A: No godzina to nasz rekord! Połączyłyśmy pomysł Bells i mój i tak oto powstał grzeszny sekret - bo takie jest tłumaczenie owego adresu zajebistego bloga. My jesteśmy zajebiste, on jest zajebisty i Wy również jesteście zajebiści. A my jesteśmy bardzo skromne :D
W: I wcale nie przeklinamy...Heh, okej...Rozdział 1 pisze Miśka, bo na LIM'ie ja zaczynałam. No, więc czekamy na niego z niecierpliwością.
A nam pozostało się powitać <3
L.A: Oczywiście że nie, jakbyśmy śmiały. Ja walnę rozdział 1 prawdopodobnie jeszcze dzisiaj, także mam nadzieję, że będzie się podobał, a tymczasem witamy gorąco i serdecznie na naszym nowym wykurwionym w kosssmosss tworze. Ah i jeszcze jedno, posługujemy sie skrótem SS :D Kurna jak hitlerowcy! Kinia, co z nas wyrośnie?
W: Ja będę prezydentem...Tak tylko mówię.
L.A: Tak, będziesz dyktatorem :D A ja będę.... hmmm.... żulem spod biedronki, który pije Tymbarki hue hue hue xD
W: I jara się napisami spod kapsla, haha <3 Dobra, ludzie, miłego czytania!
L.A: Miłego czytanka :]

PaPa...Znaczy się.
Do napisania. ;]

8 komentarzy:

  1. Boże, ja inteligentna XD
    Na początku nie ogarnęłam i takie "WTF?! Kurwa, czemu na początku najpierw jest pisane w formie faceta a potem kobiety?"

    Wstyd mi za mnie XD
    Prolog zajebisty i opowiadanie będzie zajebiste.
    Wkręciłam się w Wasze dopiski na końcu, sorry xD
    A na końcu to się poczułam na na spowiedzi... Nie cierpie spowiedzi xD
    "Zdradziłem ;-;
    Zdradziłam ;-;" :D

    Czekam na pierwszy rozdział i chyba długo się nie naczekam, skoro Miśka walnie rozdział pierwszy może jeszcze dzisiaj :D

    Całusy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może a na pewno ale nie wiem o której zajebistej godzinie, więc może być różnie. Ale dzisiaj piąteczek, więc chyba możecie posiedzieć do 24 ??? Mam nadzieję, że tak.
      Całusy wielgachne :*:*:*:*:*:*

      Usuń
  2. Moja zajebista główka tego nie kumcia, ale prolog jest spoko :)
    Buziakiii ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah !
    Jestem zajebista !
    Nie pogubiłam się ! *brawa*

    A co do prologu to jest super.
    Taki... Tajemniczy.
    "Zdradziłem
    Zdradziłam"
    Nie wiem o co chodzi ale wiem, że będzie super. *_*
    Czekam na rozdział

    Mwahh ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, mam nadzieje,że z biegiem czasu,
    zacznę rozumieć i wczuwać się w akcję.
    Bo na razie w mojej chorej głowie roi się od niestosownych myśli ;D
    Czekam na nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jee, zrozumiałam prolog :) Ale dopiero po trzeciej próbie przeczytania go... :)
    I powiem wam, że macie rację, mówiąc, że on jest zajebisty! Bo jest!
    Serio, ja sama nigdy bym czegoś takiego nie napisała :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Mrs. Punk