sobota, 10 sierpnia 2013

Informacja

Witam Was wszystkich serdecznie!
Niestety nie udało mi się napisać rozdziału numer 15. 
Nie miałam czasu, przede wszystkim nie miałam weny. 
Wybaczcie mi to.
Zaraz po powrocie z kolonii - czyli 31 sierpnia - postaram się dokończyć rozdział i go wstawić. 
Jestem tylko człowiekiem, mam prawo czegoś nie zdążyć zrobić.
Poza tym nie chcę Wam dawać jakichś nędznych ochłapów zamiast porządnego rozdziału.
Bardzo mi przykro z tego powodu.
Na to, że nie ma rozdziału złożyły się również inne czynniki jak np. trudna sytuacja w domu, która niestety mam, nie będę się rozpisywać Kinga wie o co chodzi.
Jeszcze raz wybaczcie.
Jeżeli dobrze pójdzie rozdział powinien pojawić się z początkiem września.
Mam nadzieję, że jednak warto czekać. 
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam.
W tym czasie możecie sobie poczytać blogi Wampajera lub moje, jeżeli Wam się nudzi. 
Kocham Was wszystkich, bo jesteście świetnymi czytelnikami <3
I uwielbiam Wasze komentarze. 
To tyle ode mnie.
Udanych wakacji
Miśka

15 komentarzy:

  1. spoko, ja rozumiem.
    uwielbiam twojego bloga, bo często się "za bardzo" wczuwam
    mam nadzieję, że kolonia się uda
    Czekam z niecierpliwością na nn
    Do napisania
    Kisielek

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda kocham wasze blogi ale jakos to przetrwam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cię rozumiem jak najbardziej :)
    Nie masz za co przepraszać :) Są wakacje i każdemu należy się odpoczynek :) Tylko ja mam taką maleńką prośbę co do rozdziałku..:p Oczywiście wątpię żeby była zrealizowana, ale.. Czy mogłabyś napisać spotkanie Edwarda z tym skurwysynem? :D Plisss! :D Bo ja już tego momentu się nie mogę doczekać :(
    A naprawdę byłoby fajnie gdyby w rozdziale 15 pojawiła się ta akcja i opisane było jak seksowny Edward (lider pięciu muszkieterów :**) go katuje :) To taka moja maleńka.. no dobra wielka prośba :**
    Pozdrawiam i całuję :**
    Zwariowana Natalia :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również rozumiem Ciebie i wiem , że na rozdział 15 warto poczekać , bo na pewno będzie wspaniały :)
    Szczerze przyznam , że ja potrafię czytać wasze opowiadania kilka razy i zawsze wczuwam się równie mocno , bo naprawdę są one bardzo ciekawe i mają coś czego większość opowiadań nie ma :)
    Zgadzam się z Zwariowaną Natalią , też chciałabym żeby Edward spotkał tego skurwysyna i zrobił z nim porządek ;D Uhuhu nie mogę już się doczekać tego , żeby wreszcie Edward pokazał mu gdzie jego miejsce :) I naprawdę nie masz za co przepraszać , bo również Tobie należy się odpoczynek.Przecież mamy Wakacje! :D Życzę udanej zabawy na kolonii i pozdrawiam serdecznie <3 ~ ZAczarowannaa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie http://emmetirosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy dodacie nn???
    ewii

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pojawi się nowe nn ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następy rozdział...???
    Kocham waszego blooooga.!!!
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, kiedy pojawi się następny rozdział ? Ponieważ nie mogę się już go doczekac ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będzie nn??? Strasznie stęskniłam się za postami na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kidy pojawi się następny rozdział...?
    Proszę *-* Tęsknię! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm i bedzie dzisiaj ten rozdział ? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy dodacie nn? Strasznie się stęskniłam za nowymi rozdziałami:(
    ewii

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej mam nadzieje,że dodacie niedługo jakiś nowy rozdział!
    Jak zakończy się spotkanie z Mężem Belli ?
    Czekam na NN i życze weny ~:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Mrs. Punk